Вхід для клієнтів
Логін:
Пароль:
Запам’ятати мене на цьому комп’ютері
Наш телефон
+38 (044) 496-26-60

Як ми працюємо

Схема роботи компанії Синхрон з клієнтами дуже проста, логічна і послідовна.

Напочатку кожного проекту технічні фахівці нашої компанії проводять check-up (обстеження, аналіз) ІТ інфраструктури замовника. У процесі даного аналізу обстежуються всі складові елементи ІТ системи і фіксуються у звіті. Особлива увага приділяється «вузьким місцям», які вимагають змін, модернізації, додаткових інсталяцій або налаштувань.

Всі перераховані вище відомості передаються клієнту у вигляді прозорого, деталізованого звіту. За бажанням, Замовник отримує професійні консультації сертифікованих фахівців Синхрон щодо майбутнього проекту. Далі, як правило, слідує сам проект впровадження, раніше погоджений із клієнтом поетапно.

Паралельно, клієнту доступний сервіс «технічної підтримки», в рамках якого замовник звертається в службу helpdesk компанії Синхрон по телефону або e-mail у разі виникнення будь-яких несправностей в роботі компанії (запити на підключення оргтехніки, інсталяції додаткового ПЗ, питання по локальній мережі , телефонії та ін.)

Кожен запит клієнта фіксується у системі helpdesk і строго контролюється. Протягом 4-х годин замовник гарантовано отримує або рішення свого запиту або ж відповідь від служби helpdesk щодо обробки заявки (якщо завдання неможливо вирішити в зазначений термін).

Щомісячна кількість звернень та умови технічної підтримки фіксуються у Договорі на обслуговування. Клієнт сам обирає рівень технічного обслуговування і кількість планових звернень в Синхрон.

У випадку, якщо кількість звернень клієнта перевищує умови Договору, клієнт отримує деталізований звіт за заявками, де фіксується номер заявки, суть запиту, виконавець, час, витрачений на рішення заявки) та додатково оплачує вирішення поставлених задач.

У будь-який момент умови Договору можуть бути переглянуті за побажанням замовника.

Сервіс «технічної підтримки ІТ інфраструктури компанії» забезпечує клієнту цілодобовий моніторинг стану ІТ системи компанії, миттєву реакцію на події, а також вирішення різних інцидентів у ІТ напрямку на високопрофесійному рівні.