IT підтримка є основоположною завданням компанії Синхрон. Ми здійснюємо підтримку клієнтів на гнучкій основі при оптимальному співвідношенні якості сервісу з мінімальними затратами з боку замовника.
Для нас вкрай важливо забезпечити надійність і безперебійність роботи IT інфраструктури підприємства, а також попередити розвиток позаштатних ситуацій.
Технічні фахівці нашої компанії контролюють і підтримують IT системи клієнтів в режимі 24*7*365. Це дозволяє забезпечувати нашим клієнтам безперебійну роботу IT структури і ліквідувати проблемні ситуації в найкоротший термін.
У рамках послуги технічної підтримки, ми обслуговуємо:
- Серверну платформу
- Локальну мережу клієнта
- Канали передачі даних
- IP телефонію
- Комп'ютерний парк
- Програмне забезпечення
- Периферійне устаткування
При наявності у клієнта мережі магазинів, офісів або складських приміщень, компанія Синхрон також бере на себе відповідальність за технічну сторону інфраструктури регіональних представництв замовника.
Вартість послуги дізнавайтеся по телефону (044) 220-26-60.